Před publikací jeho knihy se marketingové učebnice zaměřovaly většinou na popis situace a doporučení. Kotler začal systematicky budovat marketing jako vědní obor.
"Nedávno, když jsem přednášel v zahraničí, za mnou přišel ředitel jedné firmy a přinesl mi k podpisu Marketing Management v původním vydání ze šedesátých let. Tu knihu nemohu podepsat, řekl jsem mu. Marketing se od té doby vyvinul." Marketing Management mezitím v roce 2000 vyšel v desátém přepracovaném vydání a je stále vnímán jako měřítko hodnoty ostatních marketingových učebnic.
Kromě této knihy je Kotler autorem či spoluautorem 14 knih zaměřených na marketing. Je profesorem mezinárodního marketingu na Northwestern University. Jeho knihy vyšly ve 20 jazycích v 58 zemích a prodaly se tři milióny výtisků. Kromě vědecké činnosti se Kotler věnuje firemnímu poradenství a přednáškám pro manažery.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist