Jak by měla vypadat česká kampaň o EU
Cena: 200 miliónů korun
Billboardy by se měly objevit asi měsíc před referendem (mají jich být tisíce, ve velkých městech stovky).
Šoty by měly znít i v rozhlase a televizi.
V celostátních i regionálních novinách si navíc stát zaplatí inzerci.
Kampaň mají doplňovat podpůrné akce (výstavy, soutěže apod.).
Stát vytiskne brožury, které budou o vstupu do EU informovat.
Letáky a osobní dopisy by se měly dostat i přímo do schránek.
Od půlky února začnou besedy s představiteli státní správy v regionech.
Již funguje Zelená linka Ministerstva zahraničních věcí (na čísle 800 200 200 od pondělí do pátku od 9.00 do 18.00), rozjede se i zvláštní linka pro EU.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



