"Provoz vlaku Jadran Express nebyl ztrátový," uvedl generální ředitel ČD Petr Kousal. Obsazenost vlaku dosáhla sedmdesáti procent, kapacita autovozů byla naplněna na téměř sto procent. Obsazenost postupně rostla stejně jako počet nasazovaných vagónů, který se zvýšil z původních devíti na jedenáct.
České dráhy chtějí Jadran Express provozovat i v příštím roce. "Věřím, že vychytáme mouchy, které jsme letos objevili, udržíme cenu a zkrátíme dobu přepravy o dvě hodiny," sdělil Kousal. Železnice podle něj uvažuje i o zavedení Italia Expressu s cílovou stanicí v Anconě, kde je trajektový přístav pro cesty do Řecka. Konkrétní termín zahájení provozu Italia Expressu je zatím ve stadiu jednání.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist