Tuto pozici je možné vysvětlit následujícím způsobem: jde o podporu v záležitostech zákaznických objednávek dané firmy, a to z hlediska organizačního i administrativního. Pracovník je tedy hlavním komunikačním článkem ve vztahu společnost a její klienti.

Detailnější úkoly zahrnují vyplňování informací o jednotlivých obchodních případech do interního systému, jejich monitoring a výpočty finálních souhrnů získaných z objednávek, kontrolu všech písemných dokumentů sloužících pro nákup zboží, dohled nad včasností a případnými změnami v dodacích termínech, přehled o aktuálním stavu požadovaného zboží ve skladu, přípravu finančních podkladů pro účetní oddělení a také pro dodavatele.

Kvalifikační požadavky: středoškolské vzdělání, angličtina na komunikativní úrovni, minimálně jeden rok zkušenosti na administrativní pozici, uživatelská úroveň práce s počítačem a také schopnost používat firemní aplikace (SAP je výhodou), základní orientace v logistických procesech. Osobnostně by se mělo jednat o člověka nekonfliktního a komunikativního. Tato pozice dává dobré předpoklady pro budoucí uplatnění jako Key Account Manager (Manažer pro klíčové zákazníky).

Rubriku připravila Michaela Peňásová z firmy Grafton Recruitment, s. r. o.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist