Citibank a Shell chtějí nalákat řidiče na kreditku se slevou

Citibank představila ve spolupráci s firmou Shell novou cobrandovou kreditní kartu. Banka touto nabídkou míří na skupinu řidičů osobních automobilů. Ti jsou totiž podle průzkumu velmi zajímavou cílovou skupinou, a to i proto, že každý pátý motorista platí nejčastěji pohonné hmoty platební kartou. Z těch, co mají příjmy nad 15 tisíc korun, je to dokonce každý třetí.

Kreditka Citi/Shell láká zájemce na 6procentní slevy z ceny paliva natankovaného u benzínky Shell a také na dvě procenta slev ze všech ostatních nákupů u obchodníků jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Tato nabídka však platí po dobu 60 dnů od vydání platební karty, a to pro ty, kteří si ji nechají vydat do 31. ledna 2007. Jakmile lhůta uplyne, sníží se výše slev na polovinu - tedy tři, respektive jedno procento.

Pokud má klient zájem si kartu pořídit, pak si musí připravit 850 korun ročně a spočítat si, zda se mu taková investice vyplatí. Citibank totiž slevy, které nabízí, připisuje zpět na kartu a bonus lze použít pouze při opětovném placení. Poplatek se tak vrátí, utratí-li klient na kartu minimálně okolo 30 tisíc korun za pohonné hmoty.

Kreditní karta funguje ve standardním režimu bezúročného období 55 dnů, s úrokovou sazbou 26,4 procenta ročně.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist