Hospodaření největšího světového maloobchodního řetězce Wal-Martu skončilo ve čtvrtém kvartálu 2007 pro firmu příjemným překvapením.

Zisk činil 4,1 miliardy dolarů, což bylo o čtyři procenta více než ve stejném období roku 2006. Firma se přitom obávala vlivu špatného počasí a sníženého zájmu o nákup dárkových poukazů. Bez započtení mimořádných položek činil zisk 1,04 dolaru na akcii a předčil tak odhad analytiků, kteří očekávali zisk ve výši 1,02 dolaru na akcii. Tržby se v posledním čtvrtletí zvýšily z předloňských 98,1 miliardy na 107,4 miliardy dolarů.

Zákazníci společnosti měli největší zájem především o zlevněné potraviny a zboží s vysokou trvanlivostí. Prodej vzrostl rovněž u drogerie a elektroniky.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist