Švédské společnosti H&M, druhému největšímu evropskému prodejci oblečení, se vyšplhal zisk za první čtvrtletí tohoto roku na 2,94 miliardy švédských korun (téměř osm miliard korun), což je o 28 procent více než ve stejném období v roce 2006. Za úspěšným hospodařením stojí hlavně nově otevřené obchody v Japonsku a Saúdské Arábii. H&M chce letos otevřít dalších 190 prodejen, nejvíce v USA a Evropě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist