Švédské společnosti H&M, druhému největšímu evropskému prodejci oblečení, se vyšplhal zisk za první čtvrtletí tohoto roku na 2,94 miliardy švédských korun (téměř osm miliard korun), což je o 28 procent více než ve stejném období v roce 2006. Za úspěšným hospodařením stojí hlavně nově otevřené obchody v Japonsku a Saúdské Arábii. H&M chce letos otevřít dalších 190 prodejen, nejvíce v USA a Evropě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist