Do zahájení největšího světového hudebního festivalu pod širým nebem v britském Glastonbury zbývají zhruba dva týdny, ale tisíce vstupenek se zatím neprodaly. Loni přitom více než 177 tisíc lístků zmizelo téměř okamžitě. V současné době zůstává neprodáno 10 tisíc vstupenek po 155 librách. Pořadatelka festivalu Emily Eavisová je toho názoru, že vinu nese špatné počasí při minulých festivalech. Glastonbury ale uškodila i negativní publicita. Například skutečnost, že na něj byla pozvána i komerční hvězda, rapper Jay-Z, který nedávno podepsal reklamní smlouvu za 75 milionů liber. Podle některých kritiků to naprosto odporuje počátečnímu nekomerčnímu charakteru festivalu.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení