S procházkou růžovým sadem se práce Bruno Sälzera zajisté srovnávat nedá. Od úterý 50letý manažer vede německý módní koncern Escada, přičemž jeho hlavní úkol zní: firmu opět dostat do zisku a uklidnit akcionáře. A to nebude snadné: koncern letos musel již dvakrát snížit svou prognózu, hodnota akcie se za rok propadla o 60 procent.
Sälzer je proto nová naděje firmy, a to oprávněně. Skutečnost, že zvládne spíše konzervativní podnik opět postavit na nohy, dokázal u konkurenční firmy Hugo Boss. Z té během šesti let vytvořil uznávanou lifestylovou značku. Po nástupu nového vlastníka, finančního investora Permira, ale došlo ke sporům, a tak Sälzer letos v únoru odešel. Kromě Sälzera se ale nadějí pro Escadu stali také její noví akcionáři Michael a Wolfgang Herzovi, kteří vlastní také společnosti Tchibo.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist