Louskáček je nejprestižnější reklamní soutěží v Česku. Od příštího ročníku, který proběhne na jaře 2009, se ale výrazně promění. Podle nového vedení pořadatelského Art Directors Clubu (ADC) totiž v minulosti uspěly reklamy, kterým sice nechyběla kreativita, ale téměř nikdo je neznal.

"Velcí zadavatelé si pak právem stěžují, že jejich kampaně sice viděly miliony lidí, ale porážejí je neznámá díla, která neviděl nikdo," vysvětluje nový předseda ADC Eda Kauba. Množily se hlasy, že některé efektní a v soutěži úspěšné kampaně nebyly určeny pro skutečného klienta. To se má změnit a soutěž má být výrazněji propojena s byznysem. Každý uchazeč musí nově přesně popsat, kde je jeho kampaň k vidění. Pokud ji nebude moci vidět dost lidí, bude bez šance.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist