Koh-i-noor Hardtmuth, největší středoevropský výrobce kancelářských a školních potřeb, otevřel v Číně první značkovou prodejnu. Vznikla v Nanjingu, kde má firma od roku 2005 výrobní závod na tužky a pastelky.
Do tří let plánuje známá tužkárna prodejny ve všech asi 30 čínských provinciích a centrálně spravovaných městech.
"V Číně volíme podobnou strategii jako v Česku, kde čelíme stálému nárůstu hypermarketů, které do své prodejní sítě vybírají jen nejlevnější produkty bez ohledu na kvalitu. Proto se snažíme našim zákazníkům nabízet kvalitnější produkty v naší vlastní prodejní síti," říká Vlastislav Bříza, generální ředitel společnosti Koh-i-noor Nanjing.
V Číně bude firma nabízet asi 2500 výrobků školní, hobby, umělecké i kancelářské produkce. Dosud na čínském trhu prodávala pouze zboží umělecké řady.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist