Po letech slabšího růstu se americkému módnímu koncernu Tommy Hilfiger očividně definitivně podařilo navázat na své někdejší úspěchy. Firma počátkem týdne oznámila, že její obrat vzrostl v prvním pololetí jejího účetního roku o celých 30,5 procenta na 755 milionů eur.

Velký podíl na tom měly především aktivity v Evropě. Zde společnost obrat zvýšila o zhruba 26 procent na 390 milionů eur. V USA byl růst o něco slabší, zde koncern prodal zboží v hodnotě 232 milionů eur, což ve srovnání s loňským rokem znamená navýšení o 16,7 procenta.

Přesto ale pozorovatelé hodnotí tento vývoj jako pozitivní, důležité podle nich je, že se firmě podařilo posílit ve všech regionech, a ne pouze v oblastech východní Evropy, Asie a Středního východu, které jsou považovány za obzvláště silně rostoucí trhy.

Poté, co se již vloni firmě podařilo opět vykázat lepší hospodářské výsledky, chtěla se vrátit také na burzu, kvůli finanční krizi ale své plány počátkem letošního roku odložila.