Po letech slabšího růstu se americkému módnímu koncernu Tommy Hilfiger očividně definitivně podařilo navázat na své někdejší úspěchy. Firma počátkem týdne oznámila, že její obrat vzrostl v prvním pololetí jejího účetního roku o celých 30,5 procenta na 755 milionů eur.
Velký podíl na tom měly především aktivity v Evropě. Zde společnost obrat zvýšila o zhruba 26 procent na 390 milionů eur. V USA byl růst o něco slabší, zde koncern prodal zboží v hodnotě 232 milionů eur, což ve srovnání s loňským rokem znamená navýšení o 16,7 procenta.
Přesto ale pozorovatelé hodnotí tento vývoj jako pozitivní, důležité podle nich je, že se firmě podařilo posílit ve všech regionech, a ne pouze v oblastech východní Evropy, Asie a Středního východu, které jsou považovány za obzvláště silně rostoucí trhy.
Poté, co se již vloni firmě podařilo opět vykázat lepší hospodářské výsledky, chtěla se vrátit také na burzu, kvůli finanční krizi ale své plány počátkem letošního roku odložila.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist