Novinka ČSOB Pojišťovny míří na majitele mobilu, kterému se stane například dopravní nehoda.
Při řešení nepříjemné situace může využít službu potvrzující SMS zprávy o nahlášení škody.
Součástí esemesky je totiž evidenční číslo škodní události, která slouží pro urychlení jednání například s leasingovkou či autoservisem.
Odpadá tak často nepříjemný proces, kdy netrpělivý klient několikrát volá na call centrum, aby se dozvěděl, zda už byla jeho událost zanesena do systému.
"Po nahlášení škodní události potvrdíme příjem hlášení včetně přiděleného registračního čísla škody formou SMS zprávy či mailem," říká Jeroen van Leeuwen, generální ředitel ČSOB Pojišťovny.
Kromě toho pojišťovna vylepšila i elektronickou likvidaci škod u aut a na majetku. Když klient zavolá třeba z místa nehody na bezplatnou linku, operátor mu poradí, zda volat policii a přizvat asistenční službu na zdokumentování škod nebo si při menší škodě pořídit fotodokumentaci sám
Po telefonu dostane také radu, jak vyplnit formulář o dopravní nehodě. Zároveň se operátor klienta ptá, zda chce při řešení škody využívat e-mailovou komunikaci.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist