Ženy ve věku 18 až 70 let pokládají zboží za luxusní už v případě, že jeho cena přesáhne například u kabelky hranici dvou tisíc korun nebo 1500 korun u parfému. Vyplývá to z šetření agentury Ipsos Tambor. Ženy, které luxusní zboží alespoň občas nakupují, uvádějí několikanásobně vyšší částky, například 10 tisíc korun u kabelky.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist