Ženy ve věku 18 až 70 let pokládají zboží za luxusní už v případě, že jeho cena přesáhne například u kabelky hranici dvou tisíc korun nebo 1500 korun u parfému. Vyplývá to z šetření agentury Ipsos Tambor. Ženy, které luxusní zboží alespoň občas nakupují, uvádějí několikanásobně vyšší částky, například 10 tisíc korun u kabelky.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist