Josef Havelka v české reklamě dokázal hodně. Založil úspěšnou pobočku agentury Leo Burnett, je držitelem titulu reklamní osobnost desetiletí i dalších ocenění. Nyní se však s kolegou Ladislavem Trpákem pouští do zcela nového projektu a pod jeho vedením už za pár týdnů na českém webu odstartuje nákupní portál ZOOT.
Projekt, který po vzoru sociálních sítí propojí značky se svými fanoušky a umožní nejenom přesné zacílení reklamy, ale i diskusi uživatelů o nejlepších nákupech. Cílem webu je získat do tří let milion uživatelů. Podle počtu nákupů, které přes portál uskuteční, se bude odvíjet i jeho příjem. V Česku podobná služba zatím není, v zahraničí je však "social shopping" oblíbený už několik let.
![](https://img.ihned.cz/attachment.php/130/25357130/aitu38CDE7HLNOkPWbdeghqrxyzSwAVn/100505_17_1.jpg)
Na síť
Josef Havelka rozjíždí s projektem ZOOT internetový byznys.
Foto: štefan laktiš
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist