Josef Havelka v české reklamě dokázal hodně. Založil úspěšnou pobočku agentury Leo Burnett, je držitelem titulu reklamní osobnost desetiletí i dalších ocenění. Nyní se však s kolegou Ladislavem Trpákem pouští do zcela nového projektu a pod jeho vedením už za pár týdnů na českém webu odstartuje nákupní portál ZOOT.

Projekt, který po vzoru sociálních sítí propojí značky se svými fanoušky a umožní nejenom přesné zacílení reklamy, ale i diskusi uživatelů o nejlepších nákupech. Cílem webu je získat do tří let milion uživatelů. Podle počtu nákupů, které přes portál uskuteční, se bude odvíjet i jeho příjem. V Česku podobná služba zatím není, v zahraničí je však "social shopping" oblíbený už několik let.


Na síť
Josef Havelka rozjíždí s projektem ZOOT internetový byznys.
Foto: štefan laktiš

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist