Josef Havelka v české reklamě dokázal hodně. Založil úspěšnou pobočku agentury Leo Burnett, je držitelem titulu reklamní osobnost desetiletí i dalších ocenění. Nyní se však s kolegou Ladislavem Trpákem pouští do zcela nového projektu a pod jeho vedením už za pár týdnů na českém webu odstartuje nákupní portál ZOOT.
Projekt, který po vzoru sociálních sítí propojí značky se svými fanoušky a umožní nejenom přesné zacílení reklamy, ale i diskusi uživatelů o nejlepších nákupech. Cílem webu je získat do tří let milion uživatelů. Podle počtu nákupů, které přes portál uskuteční, se bude odvíjet i jeho příjem. V Česku podobná služba zatím není, v zahraničí je však "social shopping" oblíbený už několik let.
Na síť
Josef Havelka rozjíždí s projektem ZOOT internetový byznys.
Foto: štefan laktiš
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist