Třetí největší tuzemská hutní společnost Evraz Vítkovice Steel (EVS) začala používat jednotný vizuální styl ruské skupiny Evraz Group, do které patří. Ostravská huť kvůli tomu změnila logo. Vedení firmy si podle mluvčího firmy Jaromír Krišici myslí, že změna prezentace pod křídly silné ruské mateřské společnosti posílí jejich postavení na evropských i světových trzích.
"Přijetím společného korporátního stylu skupiny dáváme najevo naši plnou integraci do této silné celosvětové skupiny," uvedl generální ředitel Evraz Vítkovice Steel Zbyněk Kvapík. Nové logo znázorňuje písmeno "E", iniciálu názvu společnosti. "Tři vodorovné obdélníky pak reprezentují schody či postupné kroky, které naznačují neustálý pohyb společnosti kupředu a její vedoucí postavení," uvedl Krišica. Barevné provedení symbolizuje klíčové kroky při výrobě oceli, červená - hořící uhlí, oranžová - tekuté železo a žlutá - tekutá ocel.
EVS je součástí skupiny Evraz Group od roku 2005. Vyrábí ocel a válcované výrobky, je největším domácím výrobcem tlustých plechů. Firma loni podle viceprezidenta Evrazu Group Pavla Taťjanina kvůli krizi vykázala hrubou provozní ztrátu zhruba 1,5 miliardy korun. Tržby jí klesly na 7,8 miliardy korun, což byla přibližně jen třetina příjmů z předloňského roku. Na začátku prázdnin odstavila ocelárnu kvůli sporům o cenu dodávaného surového železa od ArcelorMittal Ostrava.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist