Během září a října se v řadě měst objevily nové billboardy či reklamní poutače. Radnice se chlubí, co všechno za poslední roky udělaly.
Rekapitulační kampaně, jak jim říkají starostové, přijdou na statisíce, nezřídka i na miliony korun, které pocházejí z kapes daňových poplatníků. Taková reklama ale slouží výhradně politikům, jimž se před volbami výborně hodí.
Například Praha 11 vydala tři čísla speciálního časopisu, každé za čtvrt milionu. V Kladně zase nechali instalovat na pěší zónu desítku stojanů, na nichž město prezentuje, co všechno opravilo s pomocí EU.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist