Během září a října se v řadě měst objevily nové billboardy či reklamní poutače. Radnice se chlubí, co všechno za poslední roky udělaly.

Rekapitulační kampaně, jak jim říkají starostové, přijdou na statisíce, nezřídka i na miliony korun, které pocházejí z kapes daňových poplatníků. Taková reklama ale slouží výhradně politikům, jimž se před volbami výborně hodí.

Například Praha 11 vydala tři čísla speciálního časopisu, každé za čtvrt milionu. V Kladně zase nechali instalovat na pěší zónu desítku stojanů, na nichž město prezentuje, co všechno opravilo s pomocí EU.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist