Hyundai uvedla na český trh malé MPV s označením ix20. Jde o sesterský vůz modelu Kia Venga. Design vznikl a vývoj probíhal ve výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v Rüsselsheimu, vyrábí se ale v továrně v Nošovicích.

Od Kie Venga se Hyundai neliší jen v detailech. Oba vozy spolu v exteriéru sdílejí rám karoserie, přední dveře a střechu, ostatní díly jsou odlišné. Přední světlomety Hyundaie jsou protaženější, ve spodní části navazují na široké středové žebro masky, která je podobně jako u dalších nových modelů šestiúhelníková. Zrcátka mají jiný tvar a disponují integrovanými blikači ve všech výbavových stupních (Venga jen ve vyšších).

Zadní světla jsou široce protažená a lehce připomínají některé nové Opely.  Boční prolis není před zadním blatníkem zkosený, prohlubeň na pátých dveřích kopíruje tvarem masku. Celkově působí Hyundai o něco rafinovanějším a dotaženějším dojmem než Venga, oba vozy si jsou sice podobné, přesto je však půjde snadno odlišit. Malou pihou na kráse je prutová anténa, která by si zasloužila integrovat.

Stejně jako u Vengy sází Hyundai u ix20 na variabilitu vnitřního prostoru. Všechna sedadla jsou podélně posuvná, ta zadní lze naklápět v úhlu 10 stupňů, čímž lze zvětšovat prostor pro posádku nebo pro zavazadla. Zavazadelník má mezipodlahu pro vyrovnání schodu u sklopených opěradel, pokud je tato v dolní poloze, má solidní objem 440 litrů. Další drobné úložné prostory se nacházejí pod podlážkou.

Jedním z taháků je propagační slogan "nadstandardní výbava za standardní cenu". Hyundai ix20 tak bude v nejvyšším výbavovém stupni nabízet např. navigaci s dotykovou obrazovkou, otevíratelné panoramatické okno, parkovací kameru se zobrazováním na centrálním displeji (u nižších výbav ve vnitřním zpětném zrcátku), přisvěcování do zatáčky, bezklíčkové odemykání a startování Smart Key nebo Bluetooth připojení pro telefon s hlasovým vytáčením. Základní bezpečnostní výbava zahrnuje šestici airbagů a standardně montované ESP s funkcí Hill Holder.

Hyundai ix20 bude k dispozici s výběrem čtyř motorů plnících normu Euro 5 s rozpětím výkonů od 57 kW (77 k) do 92 kW (125 k), z nichž dva jsou zážehové a dva vznětové. Zákazníci si budou moci zvolit mechanickou nebo samočinnou převodovku. Všechny motory pro modelovou řadu ix20 (kromě verze 1.6 se samočinnou převodovkou) se budou dodávat také v provedení Blue Drive se systémem ISG (Integrated Stop & Go), pneumatikami s nízkým valivým odporem a inteligentním řízením činnosti alternátoru. Verze ix20 Blue Drive mají jedny nejnižších hodnot emisí CO2 od 114 g/km (vznětový motor U2 1,4 CRDi).