- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Zoe se jmenují holčičky a ne auta, řekli rodiče a soudili se s Renaultem
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Dvě rodiny zažalovaly automobilku, kvůli jménu pro její nový model Zoe. Vadilo jim, že se se jejich dcery se stejným jménem stanou terčem narážek.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Rumunská společnost chystá nové modely i vstup na nové trhy. Značka bude nadále spoléhat na velmi nízké ceny.
8. 11. 2010 ▪ 4 min. čtení
Ruská firma Marussia vstupuje do světa formule 1. Kupuje stáj Virgin Racing
Převzetí týmu následuje pouhý měsíc poté, co ruský premiér Putin podepsal sedmiletou smlouvu s obchodním ředitelem F1.
12. 11. 2010 ▪ 3 min. čtení
Téma: Renault
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
Německý koncern Volkswagen (VW) čeká pořádná výzva. Letos mu v Evropě za první tři měsíce klesly dodávky elektroaut meziročně o 24 procent na 74,4 tisíc vozů. Že o elektromobily se značkou VW není takový zájem, jaký by si němečtí manažeři přáli, ví...
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Elektroauta pod 2 tuny a stará známá jména. Nechceme zatěžovat společnost, říká viceprezident Renaultu
5. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Fotogalerie uvnitř
Ženevský autosalon se po pěti letech vrací. Nabízí však smutnou podívanou
28. 2. 2024 ▪ 4 min. čtení
Jak se vyhnout „krvavé lázni“ a čelit Číně? VW, Renault a další zvažují spojení pro výrobu elektromobilů
21. 2. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Renault
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
Německý koncern Volkswagen (VW) čeká pořádná výzva. Letos mu v Evropě za první tři měsíce klesly dodávky elektroaut meziročně o 24 procent na 74,4 tisíc vozů. Že o elektromobily se značkou VW není takový zájem, jaký by si němečtí manažeři přáli, ví...
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Elektroauta pod 2 tuny a stará známá jména. Nechceme zatěžovat společnost, říká viceprezident Renaultu
5. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Fotogalerie uvnitř
Ženevský autosalon se po pěti letech vrací. Nabízí však smutnou podívanou
28. 2. 2024 ▪ 4 min. čtení
Jak se vyhnout „krvavé lázni“ a čelit Číně? VW, Renault a další zvažují spojení pro výrobu elektromobilů
21. 2. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Export, společný výzkum a jistota účasti českých firem. EDF před koncem tendru na Dukovany zdůrazňuje svoje přednosti
Desetimilionové Česko zažívá během krátké doby další obří mezinárodní tendr, kde se hraje o stovky miliard korun. Loni šlo o souboj na dodávku...
25. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Penzijní problém snad naposledy a „polopatě“
S diskusemi o reformách penzijního systému má Česko dlouholeté zkušenosti. S jejich realizací v podstatě pouze jednu, která navíc dopadla...
25. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.