Společnost Husky, která vyrábí a distribuuje outdoorové vybavení, letos v Česku zrychlila expanzi a na tuzemském trhu otevřela šest nových prodejen. Stejným tempem hodlá Husky jejich počet zvýšit i příští rok. Nyní má společnost v zemi 15 značkových obchodů.

"V dalším rozvoji maloobchodní sítě chceme nadále pokračovat, a to jak budováním vlastních poboček, tak formou franšízové spolupráce, především v menších okresních městech," uvedl jednatel a stoprocentní majitel společnosti Husky Petr Brůna.

Společnost Husky při expanzi nemíří do nákupních center, ale zaměřuje se především na klasické kamenné prodejny v centrech měst. "Zákazníci dnes vyhledávají produkty Husky již cíleně, a není proto nezbytné působit ve velkých obchodních centrech," podotkl Brůna.

Husky se orientuje hlavně na klientelu ve střední a vyšší příjmové skupině, které nabízí zejména sportovní oděvy, stany, spací pytle, batohy a další kempinkové vybavení.

Společnost Husky, která má dceřiné firmy ve Francii a na Slovensku a na domácím trhu s outdoorem kontroluje více než třetinový podíl, loni vykázala obrat 270 milionů korun.

Výdaje tuzemských domácností za sportovní aktivity v posledních letech rostly. Češi podle odborníků nakupují sportovní oblečení a vybavení hlavně ve specializovaných sportovních prodejnách, které preferuje už 80 procent lidí.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist