Francouzský luxusní dům LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA loni zvýšil celoroční tržby na rekordních 20,3 miliardy eur (487,6 miliardy Kč) díky vyšší poptávce po šampaňském a kabelkách. V předchozím roce dosáhly tržby 17,1 miliardy eur. Firma má v nabídce značky jako Dom Perignon, Fendi a TAG Heuer. V rekordních tržbách se odráží nárůst poptávky po šampaňském a kožených kabelkách. Podnik očekává, že všechny jeho divize budou letos pokračovat v růstu. Navrhl také, že zvýší dividendu o 27 % na 2,1 eura na akcii. Analytici říkají, že LVMH bude nadále těžit ze zájmu o značky skupiny v Asii.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist