Francouzský luxusní dům LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA loni zvýšil celoroční tržby na rekordních 20,3 miliardy eur (487,6 miliardy Kč) díky vyšší poptávce po šampaňském a kabelkách. V předchozím roce dosáhly tržby 17,1 miliardy eur. Firma má v nabídce značky jako Dom Perignon, Fendi a TAG Heuer. V rekordních tržbách se odráží nárůst poptávky po šampaňském a kožených kabelkách. Podnik očekává, že všechny jeho divize budou letos pokračovat v růstu. Navrhl také, že zvýší dividendu o 27 % na 2,1 eura na akcii. Analytici říkají, že LVMH bude nadále těžit ze zájmu o značky skupiny v Asii.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist