Jsem zaměstnancem firmy, která je podle Fortune jednou z pětadvaceti nejlepších společností na světě. Kromě jiného se to projevuje tak, že nás nutí psát blog a zapojovat se do sociálních sítí. Nadřízenému jsem řekl, že na něco takového opravdu nemám čas. Jeho odpověď zněla: "Prostě to dělej, přece stačí, když se tomu budeš věnovat pár minut každý večer." Otázka je, proč bych měl svůj čas věnovat něčemu takovému. Aby blog stál opravdu za to, není to přece "o tom", strávit na něm každý týden "pár minut". Mám se proti tomu odvolat k jeho nadřízenému? (Manažer, 40 let )
Chápu vaši nechuť k tomuto nařízení. Sociální sítě se staly tím nejhorším způsobem, jak ztrácet čas. Dneska má blog každý, je to vzrušující a lichotí to egu. Navíc všichni mají pocit, že to prostě musí dělat. Na druhou stranu vás to spolehlivě odvede od práce. Manažeři, kteří blogují, přitom mají vcelku neoprávněný pocit, že jsou takto víc zapojeni do nějaké superdůležité diskuse. Faktem ovšem je, že tak komunikují spíše jen sami se sebou.
Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení