Stěny, které "zdobí" mapy od vody, jež zatéká do bytu, plísně způsobené vlhkostí, popraskané stěny nebo nekvalitní řemeslné zpracování. Takové obrázky bytů nebo rodinných domů by člověk, který se rozhodl investovat do bydlení v brožurách developerských firem, těžko hledal. Tyto a jiné vady se však v novostavbách objevují pravidelně. Jak se odborníci shodují, stavby jsou kvůli úsporám na materiálech ošizené a v závěru nemusí ani splňovat normy. Navíc přístup developerů k reklamacím závad odhalených ještě v záruční době je laxní. Obranou poškozených klientů bývá soud, ale firmy sází na to, že si soudní výlohy klienti nebudou moci dovolit. Firmy tvrdí, že na reklamace reagují. Jejich klienti, kteří se HN svěřili a jejichž byty a domy HN navštívily, však mají opačnou zkušenost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se