Snaha věci inovovat je vlastně složitým vyjádřením touhy, aby se na firemních účtech v bance trvale vyskytovala obrovská suma. Tok peněz od klientů by měl být samozřejmě stabilní, hutný a na konci by měla, navzdory šílenému utrácení managementu firmy, trvale hnízdit na účtu podniku gigantická suma.

Každá firma je vlastně systém, který se, poté, co nalezl stabilitu, odmítá změnit, protože je v pohodě. Tak se dostáváme k prvnímu pravidlu procesu změn, že lidé musí od začátku uvěřit tomu, jaké to bude, až proces změn skončí. Musí uvěřit, že se budou mít lépe, že z toho všeho budou něco mít. Relativně dobře se restrukturují a inovují krachující firmy, protože tam se snadno vzbudí obecné vědomí naléhavosti, lépe než ty, kterým se zatím celkem daří, i když to ale není pravidlem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se