Francouzský internetový obchod Pixmania, který stejně jako ElectroWorld spadá pod britskou korporaci Dixons, chce výrazně posílit na českém trhu. Pomoci by mu mělo nové obchodní a logistické centrum v Brně, kde firma nově zaměstná dvě stě lidí. Investice do něj dosáhnou v příštích třech letech až dvacet milionů eur (500 milionů korun). Část by měly pokrýt dotace z EU.

Pixmania nyní rozváží zboží do Česka z pařížského velkoskladu. To na místním trhu způsobuje problémy - firma nemůže nabídnout prodej na dobírku a oproti ostatním elektronickým obchodům má i dražší poštovné. Lidé si v diskusích na internetových srovnávačích cen rovněž často stěžovali na nedodání zboží s českým návodem a na problémy při vracení zboží i reklamacích, které musejí směřovat až zpět do Francie.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se