Facebook a Twitter budou v tuzemských médiích povolená slova. Česko zatím nehodlá následovat Francii, jejíž rada pro audiovizuální vysílání zakázala na sociální sítě odkazovat, pokud se tématu přímo netýká zpravodajská zpráva. Věty moderátorů typu "diskutujte o našem pořadu na Facebooku" dělají podle Francouzů skrytou reklamu produktu soukromé firmy.

Česká rada řešila podobný problém v březnu. Kvůli možnému porušení zákona o regulaci reklamy zahájila správní řízení se společností CET21 kvůli tomu, že Nova odkazuje na server tn.cz.

Situace s propagací sociálních sítí je obdobná, radě ale zatím nevadí. "Seznámíme se se stanoviskem francouzské strany na našem nejbližším zasedání. Očekávám, že věc projednáme po prázdninách na setkání Evropské platformy regulátorů," řekla předsedkyně rady Kateřina Kalistová.