Firmy a podnikatelé, kteří pomáhali loni na jaře ČSSD uspořádat mohutnou, ale také nezvykle levnou sněmovní kampaň, získali v minulých letech bez většího úsilí mnohamilionové zakázky od státních lesů. HN to zjistily při dvouměsíčním pátrání v nesrovnalostech sociálnědemokratického účetnictví.

V létě 2009 zadaly Lesy ČR bez výběrového řízení společnosti Media Marketing Services zakázku za 13 milionů na kampaň Hurá do školy! aneb Jezděte bezpečně.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se