Američané začínají doplácet na to, že Asijci přišli na chuť rychlým jídlům z amerických fastfoodových řetězců. Zatímco v Číně nebo v Indii konzumují obyvatelé stále více pochutin z amerických fastfoodových řetězců za relativně nízkou cenu, spotřebitelé v USA si musejí připlatit za běžné potraviny, jako jsou sýry a další mléčné výrobky.

Rostoucí spotřeba takzvaného "junk food" v rychle se rozvíjejících ekonomikách totiž vede ke zvýšené poptávce po amerických mléčných výrobcích, konkrétně po sýru, který je nedílnou součástí oblíbených pizz a cheeseburgerů. To se v USA projevuje výrazným zdražováním mléčných výrobků.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se