Úspora času na manažery fungovala vždycky nejlíp, vzpomíná Petr Hrdina, který se živil prodejem VIP zdravotnických balíčků v soukromé klinice šest let. "Zvláštní péče stojí tisíce korun. Je třeba to brát jako pojištění," říká Hrdina v rozhovoru HN.

HN: Jak se získávají klienti pro nadstandardní zdravotní služby?

Nejčastěji jsem oslovoval přímo firmy. Ptal jsem se, jak mají zajištěnou závodní preventivní péči, a nabízel jim k tomu něco navíc.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se