Se svým společníkem vydávám knihy právě 20 let. Možná bychom už mohli dopředu vědět, o jaký titul bude mezi zákazníky zájem. Jsme přece už experty! Jak je to doopravdy?

Proces vydávání knihy začíná u rozhodování a nápadu. U titulů ze zahraničí přesvědčují agenti, jak například v Anglii ještě nevydaný titul bude hlavním titulem sezony a kdo jej získá pro český trh, určitě neprohloupí. Nebo jsou známé žebříčky prodejnosti - například New York Times - a nakladatelé se těší na podobný úspěch u nás. Čeští autoři, typicky ti, co ještě nic nevydali, doprovázejí své rukopisy často dojemným příběhem, jak se všem z jejich okolí příběh líbil.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se