Společnost KIT digital, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti internetového videa a jejíž akcie se obchodují na pražské burze, zdvojnásobila ve druhém čtvrtletí meziročně tržby na 48,2 milionu dolarů (818 milionů korun). Čistá ztráta činila 19,8 milionu dolarů proti 342 000 dolarů loni. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

"Naše rekordní výsledky odrážejí naši schopnost udržet a rozvíjet naši stávající klientskou základnu prostřednictvím softwaru a služeb," uvedl generální ředitel firmy Kaleil Isaza Tuzman.

Společnost ve druhém čtvrtletí získala více než 35 nových klientů s průměrným měsíčním výnosem přes 30 000 dolarů. Mezi novými zákazníky jsou například Walt Disney, China United Television, RAI nebo UPC. Celková zákaznická základna se zvýšila na 2300 klientů.

Za celý letošní rok firma očekává tržby 210 milionů dolarů, ve třetím čtvrtletí pak 61 milionů dolarů, což představuje růst o dvě pětiny proti předchozímu období.

KIT digital je předním světovým poskytovatelem řešení pro správu videí prostřednictvím protokolu IP. Firmě podle odhadů patří zhruba 30 % světového trhu IP videa. Akcie KIT digital se obchodují na newyorském Nasdaqu a v Praze.


19 Milionu dolarů

V přepočtu 336 milionu korun dosáhla ve druhém čtvrtletí čistá ztráta KIT digital. Loni firma prodělala výrazně méně - 342 000 dolarů.