Čeští operátoři mají vysoké marže na svých službách, k těm nejziskovějším dlouhodobě patří právě krátké textové zprávy. Nikdo ale přesně neví, kolik peněz jim to přináší. Známý je pouze jeden ověřený zdroj informací - studie dánského regulátora ITog Telestyrelsen z roku 2008. Ta uvádí velkoobchodní cenu jedné SMS na fungujícím konkurenčním trhu na úrovni 20 haléřů.

Skutečné náklady budou ještě nižší, protože i velkoobchodní cena zahrnuje přiměřený zisk.

Zbývá vám ještě 60 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se