Čeští operátoři mají vysoké marže na svých službách, k těm nejziskovějším dlouhodobě patří právě krátké textové zprávy. Nikdo ale přesně neví, kolik peněz jim to přináší. Známý je pouze jeden ověřený zdroj informací - studie dánského regulátora ITog Telestyrelsen z roku 2008. Ta uvádí velkoobchodní cenu jedné SMS na fungujícím konkurenčním trhu na úrovni 20 haléřů.

Skutečné náklady budou ještě nižší, protože i velkoobchodní cena zahrnuje přiměřený zisk.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se