Mnoho klientů uzavře smlouvu, aby získalo falešný pocit bezpečí, a přitom si podmínky neprostuduje, nebo zcela neporozumí jejímu obsahu. V době uplatnění pojistné události je pak takový klient často nemile překvapen, přestože většině takových překvapení se dalo v době uzavírání smlouvy předejít.

Pokud ve smlouvě nebo ve smluvních podmínkách něčemu nerozumíte, nebojte se zeptat. "Problém řady českých klientů je, že se málo ptají. Asi se bojí, že by se mohli ztrapnit, když bude vidět, že něčemu nerozumějí. To je ale omyl," říká Jiří Cívka, tiskový mluvčí společnosti Generali Pojišťovna.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se