Rozšafného Bolka Polívku, Jiřího Macháčka s utrápeným výrazem a účesem "na blbečka" a lascivní krásku v červeném nelze přehlédnout. Muži v naději jsou filmovou událostí druhé poloviny roku - alespoň se to snaží divákům vnuknout všudypřítomná marketingová kampaň.
Označit komedii Muži v naději za pokračování loňských veleúspěšných Žen v pokušení je lákavé, ale ne přesné. Nový film Jiřího Vejdělka je totiž spíše coververzí úspěšného konceptu než jeho plnokrevným druhým dílem. Vejdělek využil divácky vděčný potenciál milostného rodinného vícegeneračního trojúhelníku, oslovil nejpopulárnější české hvězdy s Macháčkem, Polívkou a Stašovou v čele, přihodil svůdnou krasavici slovensko-maďarského temperamentu, přisypal několik vtipných, místy až woodyallenovských replik ("Podívej se na její řeč těla. Samá slovesa."), všechno hodil do filmového mixéru a poslal na plátna kin. A třeba rovnou konstatovat - divácký úspěch má předem zaručený. Stačí ostatně připomenout, že Ženy v pokušení loni v kinech vidělo přes 1,2 milionů Čechů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.