Třinec vyzval ostatní kluby v hokejové Tipsport extralize, aby si vyčistily led od reklam a byl na nich vidět puk. Antonín Charouz, majitel Sparty a agentury BPA, která vlastní marketingová práva na extraligu a na led klubů dodává několik reklam, ale v rozhovoru pro HN říká, že to není tak jednoduché. "Co byste tomu řekl vy, že noviny jsou reklamní hřbitov? Já si je kupuji kvůli tomu, abych si něco přečetl a ne se díval na reklamy," říká Charouz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se