Poklesy v prodejích jsme začali dohánět zvyšováním ceny zahraničních hudebních nosičů, a lidé je přestali kupovat, vysvětluje marketingový ředitel Sony Music Petr Čáp v rozhovoru pro HN důvod, proč dnes hudební průmysl v Česku skomírá. Chybu by mohl podle něj odčinit prodej digitálních nosičů na internetu. Problémem však je, že dnes podobné internetové portály v Česku neexistují.
HN: Všímáte si, že se hudební průmysl za posledních několik let významně transformoval a že se to odehrálo bez vás, hudebních vydavatelství?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.