Být více proaktivní a provokovat české podniky k inovacím do náročných a ve světě poptávaných odvětví. To je ve zkratce způsob, jakým chce státní agentura CzechTrade pomoci českému exportu a zvýšit jeho konkurenceschopnost. I proto agentura prohlubuje spolupráci s Českou exportní bankou (ČEB). Obě instituce včera na brněnském strojírenském veletrhu oznámily, že chtějí českým exportérům pomáhat společně.

"Vytipujeme si kvalitní příležitost a za podnikatelem přijdeme s již připraveným projektem. My s naším know-how a exportní banka s penězi. Společnost tak bude mít pro jednání jen jednoho partnera," uvádí generální ředitel CzechTradu Ivan Jukl. Zásadně tak exportérům zvýší klientský komfort. "Podporu podnikání nesmíme brát jako jednotlivé střípky, musí zde docházet k synergiím," přidává se i náměstek generálního ředitele ČEB Petr Križan.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se