Zákazníci českých mobilních operátorů jsou čím dál tím více nespokojeni s cenami, které patří mezi nejvyšší v Evropě. Draho přitom volají hlavně české domácnosti.

Proti vysokým cenám se zformovaly i dvě skupiny na Facebooku, dohromady s více než 120 tisíci členy. Zakladatel skupiny "Nechceme předražené volání a služby" se sice skrývá v anonymitě, podle odborníků na marketing má ale mezi Čechy úspěch. "Stránka se šíří virálně a i díky ní se situaci na telekomunikačním trhu věnují média daleko více. A hlavně je skupina unikátní aktivitou svých členů," řekl HN Pavel Prouza z agentury Brandz Friendz specializující se na marketing na sociálních sítích.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se