Pražským luxusním obchodům rostou zisky. O kolik přesně ale zpravidla nechtějí prozradit. Výsledky uvádí většinou za celou skupinu.

Podle analytika Jana Procházky ze společnosti Cyrrus takový vývoj není překvapením, u luxusního zboží je velice pravděpodobné, že půjde dobře na odbyt i v době, kdy je ekonomická situace méně příznivá. "Tento segment je relativně anticyklický," uvedl. To znamená, že není ovlivněn ekonomickým cyklem a daří se mu i v době, kdy ostatní odvětví zažívají pokles.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se