Andrzej Mochoń je ředitelem druhého největšího výstaviště v Polsku, Targi Kielce. Celý region kolem středopolských Kielc, Svatokřížské vojvodství, se snaží dohnat hospodářský náskok západní části Polska stejně jako Targi Kielce svého hlavního konkurenta, Mezinárodní veletrhy Poznaň.

"Mám takový pocit, že čeští podnikatelé si nedokážou poradit s velikostí a dynamikou polského trhu," říká Mochoń na otázku, kde vidí největší slabiny českého byznysu v Polsku. Mochoňův postřeh ilustruje hospodářské sebevědomí, jaké mají Poláci po posledních třech letech. To když propluli krizí se vztyčenou hlavou díky tomu, že v roce 2009 měli jako jediná země EU plusový růst HDP ve výši 1,7 procenta.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se