V době, kdy hokejová extraliga bojuje o každou korunu, přichází z jejího čela jeden nejistý krok za druhým. O nápadu uzavřít nejvyšší soutěž v Česku se nikdo z představitelů extraligy nechce bavit, s novináři komunikuje pouze obchodní ředitel Slavie Ladislav Blažek, krátkými a nic neříkajícími větami. Vše navíc probíhá úplně za zády titulárního sponzora soutěže, společnosti Tip­sport, která den po hlasování Asociace profesionálních klubů (APK) stále nemá žádné informace o plánované zásadní změně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se