Značka Puma se rozhodla do rozhodování o podobě svého nového pražského obchodu zapojit i studenty českých architektonických škol z Prahy a Liberce. Autorkou vítězného návrhu se stala Tereza Komárková, studentka Technické univerzity v Liberci. Ta tak bude mít možnost ve spolupráci s architektonických studiem edit! proměnit svou představu v realitu.

„Rozhodli jsme se dát prostor představám studentů designu a architektury a vyhlásili soutěž o řešení interiéru Puma Social Club Store,“ říká Lucie Slavíková, marketingová manažerka Puma. Značka otevře nový obchod Social Club Store  v průběhu jara 2012 v samém srdci Prahy, na náměstí Franze Kafky. Nový koncept prostoru počítá nejenom s obchodem s lifestylovou výbavou, ale i s kavárnou a výstavním prostorem.

 

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se