Češi při nakupech, zvláště před Vánoci, stále více využívají internetové obchody. Nakupují však na nich sice více zboží, jejich útraty však tak prudce nerostou. Lidé mají hlouběji do kapsy.

Podle údajů Českého statistického úřadu (ČSÚ) navíc právě internet při rozhodování lidí o nákupech hraje čím dál tím větší roli. Informace o určitém zboží či službách v loňském roce vyhledávalo na internetu 52 procent jeho uživatelů, zatímco o dva roky dříve toto číslo činilo 42 procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se