Firmy si dnes musejí obchodníky hýčkat, aby neodešli ke konkurenci. Ti nejlepší si tak vydělají přes sto tisíc měsíčně. Častější ale je, že majitelé jim finanční strop raději nenastavují, aby je motivovali k lepším výsledkům a udrželi je ve firmě. Tuzemské podniky přesto uvádějí, že mají obchodníků nedostatek, hlavně těch schopných, kteří ve firmě zůstanou i po zkušební době.

Z celkové poptávky na trhu práce tvoří oblast prodej a obchod celých 15 procent. Tvrdý konkurenční boj se pak svádí hlavně o špičkové akviziční obchodníky, kteří dokážou firmám přinášet klíčové zakázky a jichž je na trhu stále akutní nedostatek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se