Francouzský výrobce luxusního zboží Louis Vuitton rozšiřuje své aktivity v regionu jižní Evropy bez ohledu na pokračující ekonomickou krizi. "Myslím, že je tu obrovský prostor pro růst," řekl v rozhovoru pro HN šéf Louis Vuitton Southern Europe Geoffroy van Raemdonck. V České republice, která spadá do van Raemdonckovy působnosti, má Louis Vuitton stále jen jednu prodejnu, v pražské Pařížské ulici. Nový obchod ale brzy otevře ve Vídni. "Bude mít dvanáct set metrů čtverečních prodejní plochy. My tomu říkáme La Maison," řekl manažer Louis Vuitton, který měl předtím na starosti severoamerickou divizi.
Podle van Raemdoncka se současná ekonomická krize na tržbách francouzského koncernu LVMH nijak neodrazila, zákazníci, kteří oceňují kvalitní výrobky, se ani v krizi od luxusu neodvracejí. Firma proto větší obchody otevírá například i v Itálii.
LVMH je nejvýznamnějším výrobcem luxusního zboží na světě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist