Poradenská společnost Deloitte se během letošního ledna až února dotazovala skoro 260 finančních ředitelů v šesti postkomunistických zemích – Česku, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a na Slovensku.

Závěry svého průzkumu exkluzivně poskytly HN.

Přetrvávající nejistota je podle studie hlavní důvod, proč firmy letos nehodlají zásadně měnit svoji obchodní strategii. Manažeři také nemíní příliš riskovat, aby se jim to nevymstilo v podobě nižších zisků, nebo dokonce ztrát.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se