Krteček by se už v červnu mohl stát novým exportním hitem Česka v Číně. Na den dětí plánují firmy, které vlastní práva na prodej hraček s jeho motivem, marketingovou kampaň zaměřenou na tamní trh. Krteček se sice už teď objevuje v čínské televizi, v hračkářstvích ale chybí. "Navázali jsme spolupráci s čínskou firmou, která už 20 let obchoduje s českými firmami v oblasti skla a dalších tradičních výrobků. Pokud to vyjde, bude to pro nás velmi důležitý byznys," poodkrývá nástup Krtečka do Číny Petr Talanda, manažer exportu v Dino Toys.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.