Krteček by se už v červnu mohl stát novým exportním hitem Česka v Číně. Na den dětí plánují firmy, které vlastní práva na prodej hraček s jeho motivem, marketingovou kampaň zaměřenou na tamní trh. Krteček se sice už teď objevuje v čínské televizi, v hračkářstvích ale chybí. "Navázali jsme spolupráci s čínskou firmou, která už 20 let obchoduje s českými firmami v oblasti skla a dalších tradičních výrobků. Pokud to vyjde, bude to pro nás velmi důležitý byznys," poodkrývá nástup Krtečka do Číny Petr Talanda, manažer exportu v Dino Toys.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se