Jak žebříček vznikal
Každý ze znalců kávy, kterého IN magazín Hospodářských novin oslovil, sestavil žebříček deseti podniků v Česku, kde se podle nich vaří nejlepší káva, a to bez ohledu na značku a cenovou skupinu zařízení. U prvních pěti nejlepších určil pořadí, další už jen vyjmenoval. Za umístění na první příčce dostal podnik šest bodů, za druhé pět, za třetí místo čtyři body, za čtvrté tři a za páté body dva. Podniky uvedené bez pořadí dostaly po jednom bodu. Výsledný žebříček je součtem všech bodů od všech hodnotitelů. Ti byli požádáni, aby nehlasovali pro podniky, s nimiž jsou profesně spjati. Do žebříčku se podnik dostal pouze v případě, že pro něj hlasovali alespoň dva dotázaní.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.