Název knihy Jima Collinse Jak z dobré firmy udělat skvělou sice evokuje odhalení principu dosažení podnikatelského snu, ale ani v této publikaci jej samozřejmě nenaleznete. Na druhé straně jde o velice sofistikovanou pomůcku, která je podložena praxí. Kromě názvu zní lákavě také fakt, že knihy bylo celosvětově prodáno více než tři miliony výtisků.

Jim Collins nezůstal, k mému potěšení, jen u teoretických rad, a celá kniha je tak vlastně jedním velkým závěrem výzkumu, pro který sestavil celý výzkumný tým odborníků z celé Ameriky. Collins staví přeměnu dobrých firem na několika myšlenkách. Na rozdíl od lídrů s výraznou osobností přitahujících pozornost vypadají dle Collinse vůdcové firem, které se z dobrých staly skvělými, jako z jiné planety. Skromní, tiší, a dokonce až plaší. Vysvětluje, že takoví vůdcové jsou paradoxní směsicí osobní pokory a profesionální vůle.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se