Zdeňce Studené, personální ředitelce Pivovarů Staropramen, se líbí, když mladý člověk dokáže u pohovoru kromě znalostí projevit i emoce. A klidně i ty negativní. "Může to být nadšení, hrdost nebo třeba i vztek. Ta energie ale zkrátka musí být znát. Přijde-li někdo, koho naše pivo baví, má svůj názor na to, co děláme, i dobré nápady, je správným člověkem, kterého hledáme," říká Zdeňka Studená.

Uchazeč, který by se před deseti lety nechal u pracovního pohovoru unášet vlastními emocemi, a ještě třeba kritizoval dosavadní výsledky firmy, by byl personalistům krajně podezřelý. Tehdejší ideální kandidát si způsobně sedl, pohovořil o svém vzdělání i praxi a ujistil všechny o tom, že je ochotný tvrdě pracovat bez ohledu na čas. To HR specialisté vítali.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se